Lees voor
taal

Jaarverslag 2014

07 september 2015

In dit jaarverslag is een overzicht van de activiteiten en successen van Femmes for Freedom te vinden. In 2014 heeft Femmes for Freedom enorm veel gedaan; het kenniscentrum is uitgebreid met verschillende onderzoeken waar Femmes for Freedom een bijdrage aan heeft kunnen leveren, de politieke lobby en internationale activiteiten zorgden weer voor een bredere bewustwording op het gebied van huwelijkse onvrijheid en ook op het gebied van preventie en voorlichting is veel gedaan. Naast de vele workshops en lezingen die Femmes for Freedom verzorgd, hebben we dit jaar ook een succesvolle anti-huwelijksdwang spiekpencampagne georganiseerd en ontelbaar veel mensen voorgelicht over thema’s rondom huwelijkse onvrijheid.

Femmes for Freedom had dat niet kunnen doen zonder de vele vrijwilligers en donateurs die de stichting een warm hart toedragen! Hen wil Femmes for Freedom dan ook hartelijk bedanken voor hun inzet, betrokkenheid en bijdrage. Met uw hulp kunnen we meisjes en vrouwen die in huwelijkse onvrijheid verkeren weer een vrije toekomst bieden.

U kunt het Femmes for Freedom Jaarverslag 2014 hier lezen.

Deel, mail of print deze pagina
Icon Facebook Icon Twitter Icon LinkedIn Icon e-mail Icon WhatsApp Icon Printen